Mda eu am o proble cu matematica se invart rotitele cam greu :))) si vreau sa ma ajutati voi.
In dreptunghiul ABCD,AB=10 cm,BC=8 cm .Calculcati a)lungimile diagonalelor
b)masurile unghiurilor formate de diagonale cu laturile dreptunghiului

2
Faci dreptunghiul faci diagonala AC O calculezi cu pitagora iti da 2radical din 41
Iar la B
AC-diag drept. atunci AC -bis => Ca masura ungiului formate de diagonale cu latura dreptunghiului sunt de 45 de grade

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-12T09:39:37+03:00
Contruieste dreptunghiul , trage diagonalele si prin pitagora aflii o diagonala iar in dreptunghi diagonalele sunt congruente, deci prin T.P = Ac la patrat = 100 + 64 ( ca ai ridicat numerele la patrat )  si Ac la patrat = 164
AC = radical din 164 - 2 radical din 41 , pana acum asta am facut , ma gandesc si la restul.

2 5 2
2014-04-12T09:41:21+03:00