Puteti sa ma ajutati cu cateva intrebari la stiinte? :
1.De ce credeti ca isi petrec oamenii timpul liber la mare?
2.Care este importanta transportului naval pentru oameni?
3.Discutati despre necesitatea irigarii culturilor.
4.Ce se poduce in hidrocentrala?
5.Poate constitui apa cauza unor calamitati? Dati exemple.
6.Cum se poate preveni poluarea apei?
7.Care este importanta Marii Negre pentru romani?

2

Răspunsuri

2014-04-11T21:18:32+03:00
1. Ca e relaxant
2. Pentru transport
3.
4. energie
5.
6. Prin proteste
7. turism, comert, peste, transport
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T21:20:33+03:00
1. Dupa parerea mea , majoritatea persoanelor isi petrec vacanta la mare , deoarece este atat aproape din punct de vedere al distantei , dar si mai racoros.
Pe o vreme atat de frumoasa e foarte bine venit un bronz cu care sa fii putin mai invidiat.
2.Importanta transportului naval pentru oameni este atat placut cat si util , deoarece unele distante mici se pot parcurge naval fiind mai usor decat aerian.
3. -
4. In hidrocentrale se produce energie electrica cu ajutorul apei.
5.-
6. Poluarea se poate prevenii de la om la om, poluarea apei in mare se poate prevenii cu aruncatul deseurilor in locuri special amenajate.
7.Importanta Marii Negre pentru romani este foarte utila , atat pentru varsare fluviului Dunarea cat si pentru transporturi navale. :)
La 3 si la 5 inca ma gandesc si iti voi comenta cand am niste argumente bune :)).

Hei , am revenit
La 3 , importanta irigarii culturilor , inseamna si importanta a ceea ce mancam si cum ne dezvoltam , culturile cu cat sunt mai irigate si ingrijite dau plantatii bune care apoi se vadn pe piata
Iar la 5 , da poate constituii o calamitate foarte mare , de exemplu tsunamiurile , inundatiile prea mari care distrug gospodarii cat si vieti. :)