Stefania a vazut, la o matusa in ograda niste pui frumosi. Cand a intrebat-o cati pui de fiecare culoare are, matusa i-a raspuns: Am 27 de pui. 20 dintre ei nu sunt nici rosii, nici galbeni, iar 15 dintre ei nu sunt nici galbeni nici negri. Spune-mi tu cati pui de fiecare culoare am.

2
inseamna ca 20 sunt negri
Primul12 :)) cum te numesti ?
andrei
cum aflu daca este bine rezolvarea?
Andrei uita-te ca ti-am scris si eu o rezolvare mai jos , ca sa aflii daca e bine aduni raspunsurile , si daca iti da 27 este bine. :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T21:04:35+03:00
27-20 = 7 pui negrii
27-15=12 rosii
27- ( 12+7)=8 puii galbeni
adunate ,raspunsurile dau 27,dar daca verifici cu enuntul nu se potriveste .de ex in enunt zice 20 nu sunt nici rosii, nici galbeni si tu daca aduni 12 rosii cu 8 galbeni iti da exact 20 cat nu trebuiau sa fie.....
Andrei , nu ai cum sa scoti altfel puii negrii, daca din toti 27 , 20 nu sunt nici rosii nici galbeni inseamna ca sunt negrii , poate problema este redactata putin gresit , incearca sa scrii asa si sa intrebi la scoala daca este corect
si eu cred ca e gresita.mersi
Nu ai pentru ce
2014-04-11T21:14:37+03:00
Rosii galbeni= 27-20=7
galbeni  negri=27-15=12
27-(12+7)=8
sa inteleg ca 8 pui sunt alta culoare?
Raspunsul asta este gresit.