Bunăă. Mă ajutati și pe mine ?
Determinați numărul real X ≥ 0 din proporțiile :
a) X supra 16 = 4 supra X.
b) 4 supra X = X supra 9.
c) X supra 5 = 3 supra X .
d) 2,5 supra X = x supra 8 .

Mulțumesc :***

2

Răspunsuri

2014-01-18T15:57:23+02:00
A) x=8
b) x=6
c) x=radical din 15
d) x= radical din 20
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T16:05:45+02:00
A) x=+8/-8 (radical din 64= modul din 8)
b) x=+6/-6 (din acelasi motiv)
c) x=radical din 15
d) x=2 radical din 5
1 5 1