Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T20:30:33+03:00
3(2x+1)-10=2(x-3)+11
6x+3-10=2x-6+11
6x-2x=-6+11-3+10
4x=12
x=3

2mx+3mx-3x+7=8m+4-27
5mx-3x-8m+-27+4-7
5mx-3x-8m=-30
Se inlocuieste x-ul cu 3 si avem:
15m-9-8m=-30
7m= -30+9
7m=-21
m= -3
2 4 2
2014-04-11T20:39:06+03:00
3(2x+1)-10=2(x-3)+11
6x+3-10=2x-6+11
6x-2x=-6+11-3+10
4x=5-3+10
4x=12/:4
x=3

2mx+3(m-1)*x+7=4(2m+1)-27
2m*3+3(m-1)*3+7=8m+4-27
6m+9m-9+7=8m+4-27
6m+9m-8m=4-27+9-7
7m=-21/:7
m=-3
=>m=-3
1 4 1