Răspunsuri

2014-01-18T16:01:01+02:00
Poti demonstra cu ajutorul figurilor de stil( epitete, comparatii, personificare, metafore)
Pai poti demonstra ca aceasta poezie este opera lirica cu ajutorul trasaturilor genului liric ( absenta actiunii, absenta personajelor, autorul isi transmite gandurile treirile si sentimentele in mod direct fara ajutorul personajelor, prezenta eului liric)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T16:08:35+02:00
Apartin genuluiliric operele literare in care autorul isi eprima in mod direct ganduririle,ideile si sentimentele, folosind un limbaj artistic deosebit.
 Poezia.... de ..... are toate caracteristicile unei opere lirice.Astfel tema care este transformata artistic este.... .
Poetul isi marturiseste direct admiratia si uimireafata de....(ce este in text), dar si ...(alt sentiment care este in text).
Vocea care devine purtatoare  a acestor trairi este e-ul liric,prezent in text prin... .
Modul de expunere folosit este descrierea artistica,remarcandu-se multitudinea... (parti de vb). Se imbina cu maiestri imaginile .....(spui si dai ex)
Expresivitatea txt este data de figurile de stil deosebite.Predomina (dai ex) .
Poezia este tructurata in (cate strofe) cu versuri Lungi/scurte, avand masura de (cate silabe)si rima ... .
 In concluzie,poezia Dorinta  de m eminescuapartine genului liric.
15 4 15