Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T20:16:11+03:00
                              Banii mei de buzunar
              
                 Eu cand primesc bani de buzunar,am grija sa ii cheltui responsabil.Desi nu primesc prea des sume mari,ci doar maruntisuri sau banii de care am nevoie pentru o activitate.Imi pastrez banii in portofel si ii cheltuiesc pe unele carti,culegeri sau de ceva ce am nevoie pentru scoala, insa cateodata mai ies la un suc sau o felie de pizza cu prietenii.Dar la nevoie , mai imprumut unor prieteni niste sume de bani.
         Si astfel , incerc sa imi economisesc banii mei de buzunar,pentru ca nu se stie niciodata cand voi avea nevoie de ei.
3 4 3
2014-04-11T20:26:49+03:00
Mai bine ai invata sa scrii corect si dupa sa te gandesti la eseu..