Rescrie complementele circumstanţiale de timp din enunţul de mai jos şi numeşte valoarea morfologică a cuvintelor prin care se exprimă : Ajungând acasă, şi-a dat seama ca a sosit înaintea amândurora.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T20:01:35+03:00
Acasa - subst. comun ;
inaintea - adv. de timp

2 5 2
2014-04-11T20:02:18+03:00
''Ajungand'' - verb gerunziu, ''inaintea''- adverb

1 4 1