Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:53:14+02:00
Colective: hoardă, herghelie, neam, stol, turmă, trib, grup, mulțime
mobile: prinț – prințesă, gîscă – gîscan, unchi – mătușa
defective de plural : oxigen, nisip, fericire, sete, unt, lapte
defective de singular : zori, tărîțe, plete, viscere, mezi, ochelari.
41 3 41
2014-01-18T15:53:53+02:00
Mobile : Masina , bicicleta . 
Colective :[ au forma de singular si inteles de plural ] : cireada . 
Defective de singular[ au numai forma de plural ] : Ochelari
Defective de plural [ au numai forma de singular ] : sange . 

Cele defective le-am scris corect , pur si simplu asa sunt ele invers . :) . Sper ca te-am ajutat . ∞ 
25 2 25