Pai eu sunt in cl a 7a si iti spun asa:v3 are in fata sa un indice imaginar 1!Deci ar veni |1-1v3| =>semnele | si | inseamna ca schimba semnul din fata nr-ului!Deci ar veni -1+1v3=v3!Asa se rezolva in clasa a 7a!
Si eu tot clasa a7-a sunt :)) si fac si meditatii la matematica , cand ai in modul o operatie stiu ca se ridica la patrat ambele numere si cel care e mai mare se pune primul ( in cazul in care e scadere cum ai tu ) Acum tu alegi :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T19:44:37+03:00
In modulul acesta se inverseaza numerele si vine Radical din 3 -1 si ramane asa
1 5 1
2014-04-11T19:45:39+03:00