Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T19:26:45+03:00
Pastele aduce bucurie credinciosilor deoarece este ziua in care a Inviat Mantuitorul si ne-a scapat din robia pacatelor si ne-a deschis portile raiului .

2 5 2
2014-04-11T19:28:17+03:00
Deoarece Pastele este cea mai importanta sarbatoare   crestina deoarece este Invierea Lui Iisus Hristos......iar eu banuiesc ca de aceea aduce bucurie credincdiosilor..Sper ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
multumesc Sara 213
Si raspunsul lui Bonnybon23 este bun doa
Comentariul a fost şters