234×345×123×456×678×890×123×456×789×0×100000000000000000000000000000000000000000000

2
vrea sa dea puncte moca
sau cine este disperat dupa puncte
zero
Zero
Orice numar inmultit co zero, da ca rezultat zero.

Răspunsuri

2014-04-11T18:55:47+03:00
Orice numar inmultit co zero, da ca rezultat zero. Deci rezultatul este zero.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-11T18:56:03+03:00