Imi spune si mie cineva o aplicatie a fenomenului de dilatare , va rog,pentru tema.

3
1. Dilatarea solidelor
Scuze, mesaj pus din greseala, acum o dilatare in volum : O sfera trece initial printr-un inel, dupa ce isi modifica temperature se dilate si nu va mai trece prin inel

Răspunsuri

2014-04-11T17:40:11+03:00
Pai o aplicatie a dilatarii este                                osmoza
daca , o bila metalica este pusa intr-un inel metalic la temperatura camerei bila trece prin inel . Dar , daca incalzim bila , aceasta isi va mari dimensiunile si nu va mai putea trece prin inel
Ms Frumusete999 ,dar puteai sa lasi un raspuns in loc de comentariu.
stiu , dar uneori uit sa ma duc la casuta Raspunde . Dar nu prea conteaza , conteaza ca te-am ajutat ..Cu multa placere :)
ok.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T19:50:48+03:00
Pui aer intr-un tub plin cu aerul camerei(20℃) si torni un lichid astfel incat sa acopere ca un dop si vei pune mainile pe tub si o sa observi ca o sa iasa lichidul afara :-)
ms pt. raspuns , desi am aplicat in ora de fizica aceasta metoda,nu mi-am dat seama ca este o aplicatie.
2014-04-11T22:35:29+03:00
Intr-un vas pui apa jumatate, dupa iei 2 nuante de oja si pui cate o picatura in apa, si o sa iasa un model super