Redactati o felicitare pe care o veti trimite in urmatoarele ocazii o aniversare ,o sarbatoare,o reusita a cuiva.

redacteaza o felicitare adresata doamnei invatatoare cu ocazia zilei de 8 martie

scrie prietenului tau o invitatie la o activitate a clasei tale

2
Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..si fie ca primavara iubirii sa va inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale.Va doresc un 8 Martie cat mai frumos.

Răspunsuri

2014-04-11T16:55:58+03:00
Stimata invatatoare , 
Cu ocazia zilei de 8 Martie as dori sa va urez o primavara frumoasa plina de speranta si fericire . Dumneavoastra cum v-ati petrecut ziua de 8 Martie ? Eu am fost la teatru de papusi . Sper ca sunteti bine si ca sunteti fericita ! 
Cu drag eleva voastra .......... 


Draga Alina , 
Vreau sa te informez ca luni vom aduce jocuri recreative ca urmatoarele : sah , carti , remi , table etc.. Eu imi voi aduce table si remi . Te pup !
Cu drag colega ta , ............... 
Sper ca te-am ajutat !
18 4 18
Aceasta zi este o ocazie deosebita sa va aducem cele mai sincere si frumoase urari de bine, sanatate, prosperitate dumnevoastra care sunteti atit de drag pentru fiecare dintre noi. Va aducem cuvinte de multumire pentru munca imensa pe care o depuneti pentru noi. Chiar de v-am gresit uneori sau poate chiar mereu si chiar daca am fost neatenti la ore, va rugam sa ne iertati. Va multumim din suflet ca ne-ati incurajat si ati avut atata rabdare cu noi. Va multimim!
azi am scris o felicitare si am fost la posta sa ti-o trimit, bineinteles fara sa am o adresa. Dar era coada mare si n-am pus-o. Poate maine… Iti spuneam in ea ca-mi lipsesc tare discutiile noastre (chiar daca n-au fost multe, pare-se ca erau cu sens) iar copiilor interventiile tale in peisajul lor capilar. Chiar radeam si glumeam, spunind ca un frizer pe Munte trebuie sa fie o afacere proasta…In rest asa cum stii, inceputul de an ma prinde mereu in cautarea unui “job”. Si-a unui
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T17:45:08+03:00
Draga Alexandra,
Desi nu am reusit sa ajung la ziua ta de nastere,si imi pare rau, in cadoul pe care ti l-am trimis este o surpriza speciala.Sper ca te-ai distrat impreuna cu prietenii si invitatii tai.Iti doresc doar bine,multumire si un calduros ,,La multi ani ! ,,   .
                                                                       Cu drag,prietena ta,
                                                                              Miru(numele tau real)




Doamna Invatatoare,
Va multumesc pentru tot ce ati facut pana acum pentru toata clasa si pentru rabdarea si increderea pe care ati avut-o cu noi.Va doresc un 8 martie fericit si plin de bucurie , fericire si ce va mai doriti dumneavostra.
                                                                       Cu drag si respect,eleva dumneavoastra,
                                                                                Miru(numele tau real).
27 4 27