1. Intr-o transformare ciclica monoterma sistemul :

a) nu poate ceda caldura in exterior

b) poate ceda caldura in exterior

c) nu poate efectua lucru mecanic asupra exteriorului

D) nu poate primi caldura si efectua lucru mechanic


2. Lucrul mecanic schimbat de un system termodinamic cu exteriorul :

a) nu depinde de starile intermediare prin care trece sistemul, ci doar de stare initiala si cea finala

b) depinde de starile intermediare

c) este 0 daca sistemul revine in starea initiala

d) esteo functie de stare


3. Alege variant corecta :

a) principiul I al termodinamicii permite transformarea integrala a caldurii in lucru mechanic

b) principiul I al termodinamicii nu permite transformarea integrala a lucrului mecanic in caldura

c) principiul I al termodinamicii nu permite transformarea integrala a caldurii in lucru mechanic

d) principiul I al termodinamici arata imposibilitatea construirii unui perpetuum mobile de speta a 2-a



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T19:38:28+02:00
2014-01-18T20:37:58+02:00