Vizita de i.l.caragiale
l1.locul si timpul act. ........................
2.personaje...................
3.principalele evenimente......
4. ce te-a impresionat?argumenteaza!...........
5.ce ai invatat din aceasta intamplare?...................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T17:08:14+03:00
1.La doamna Popescu,timpul:de Sfantul Ion.
2.Ionel Popescu,Doamna Popescu,Naratorul,Slujnica.
3.Ionel intra in conflict cu slujnica si vrea sa rastoarne masina de facut cafea,Copilul gaseste intr-un colt al salonului o trambita si o toba, cu care , in timp ce se leagana pe un cal de lemn, face un zgomot asurzitor, facandu-i pe adulti sa nu se mai inteleaga.

2 5 2
2014-04-11T17:17:55+03:00
1. In casa lui Ionel 
2. Ionel , domnul , mama baiatului 
3. Pusul de serbet in sosoni 
4. Faptul ca baiatul a pus in sosoni serbet . Pt. ca este un lucru amuzant dar si rau toate in acelasi timp . 
5. Trebuie sa ne comportam frumos cu musafiri deoarece asa dam dovada ca suntem educati . 
Succes!
2 5 2