Gerunziu : Invatand . Verbele la gerunziu au un ind in fata . Supin : De invatat . Verbele la modul supin se realizeaza cu ajutorul cuvintelor de legatura : '' de la '' etc . Participiu : Invatat . Verbele la participiu contin un t sau un s la sfarsit si au valoare de adjectiv . De exemplu: '' Omul ranit m-a ajutat '' .

Răspunsuri

2014-01-18T15:45:35+02:00
Gerunziu:invatand
de la pt invatat
invatat invatate invatati ivatate
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:46:45+02:00
Participiu- a invata
supin-de invatat
gerunziu-invatand