Suma a doua numere este 6,2 , iar diferenta lor 3,8 . Produsul celor doua numere este egal cu ............................


VA ROG CU CALCULE CA SA II POT DEMONSTRA PROFESOAREI CUM AM AFLAT ASTA...MS MULT :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T15:49:23+03:00
A+b=6.2
a-b=3.8 => a=3.8+b

3.8+b+b=6.2
2xv=6.2-3.8
2xb=2.4
b=1.2

a=3.8+1.2
a=5
2014-04-11T16:18:46+03:00
A+b=6,2
a-b=3,8
Adunam relatiile si ⇒ 2a=6,2+3,8=10 ⇒a=10:2=5 ⇒ b=6,2-5=1,2
3 3 3