Pasarea cangur din Mexic prezinta sub aripi „un cuib”natural asemanator marsupiului cangurilor, in care adaposteste si transporta puii.
Ciorile sunt capabile sa-i recunoasca pe oameni dupa fizionomia lor.
Zebrele australiene sunt pasari deosebit de indragite si usor de inmultit in captivitate. Cu toate acestea, e important sa fii responsabil, sa-ti amintesti ca in magazine exista deja multe astfel de pasari si ca nu toate dintre ele isi gasesc un stapan. Aceste pasari au nevoie de mult spatiu si de un mediu curat, mancare multa, de calitate si apa curata.Tot ce trebuie sa faci e sa le pui in colivie mult material din care sa-si poata construi un cuib: bumbac, ramurele si iarba uscata.
Soimul calator (Falco peregrinus) este o pasare de prada cu o lungime de 38 cm si o anvergura a aripilor de 101 cm. Este unul din cei mai mari soimi si are un cioc scurt si incovoiat, specific pasarilor de prada. Are un colorit deschis pe gat si piept, crestetul negru si o “mustata” neagra, in contrast cu fata, care este alba. Partea superioara a corpului este dungata cu gri, negru si alb sub aripi, iar burta este pestrita. Benzile albe si gri se vad si pe coada scurta.
Papagalii nimfa sunt intalniti adesea in apartamentele romanilor, deoarece au un temperament placut, sunt afectuosi, jucausi dar si foarte incapatanati. Cei care au ales o colivie cu papagali nimfa stiu ca aceste pasari trebuie sa primeasca multa atentie din partea stapanilor. SPER CA TE-AM AJUTAT

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T15:34:20+03:00
Poti gasi aici:  http/curiozitati despre pasari/dincolo de orizont
sper ca ti-am fost de folos!
runataly03 ai intrat pe site-ul care ti l-am scris?
da
2014-04-11T16:02:03+03:00
* Bufnitele sunt singurele pasari care pot distinge culoarea albastra.* Porumbeii  pot atinge viteze de peste 100 de km pe ora.* Corbii pot invata sa numere pana la 30.*  Ochiul unui strut este mai mare decat creierul acestei pasari.* Strutul poate alerga cu o viteza ce depaseste uneori chiar 70 km/ora.* Ciorile sunt pasari foarte sociabile, traind in colonii care pot ajunge la zeci de mii de exemplare.• Turturelele traiesc aproape in toate locurile de pe Pamant; cu toate acestea, nu le vei vedea in locurile reci sau foarte uscate. Nu exista turturele in Hawaii sau in insulele Oceanului Atlantic, spre exemplu.* Corbii tineri sunt foarte jucausi. Iarna se arunca in nametii de zapada doar pentru a se distra.* Nisiparul, uliul si gugustiucul pot atinge uimitoarea viteza de 321 km/h.