Ma puteti ajuta cu niste enunturi cu formele diferite de plural ale substantivelor : banda, corn, cot si termen ?

2
Eu mi-am cumparat doua cornuri cu ciocolata
Ea a scris cu coturi la calculator.
Am aflat la matematica care sunt cei 2 termeni ai problemei
Sper ca sunt de defolos
Benizi desenate si bande mafioti..cornuri cu ciocolata,corni(copaci) si coarnele cerbului..Acum le pui si tu in context :)

Răspunsuri

2014-01-18T15:46:09+02:00
Banda-bandane Bandanele de la chiosc s-au vandut ieri
corn-coarne Eu am vanat un elan si i-am uat coarnele
cot-coate Fratele meu s-a lovit la coate de banca
termen-termeni Pentru a intra la un liceu buni,trebuie sa indeplinesti diferiti termeni
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:46:49+02:00
Trei bande de hoti m-au atacat ieri. // Benzile desenate cu Batman imi plac foarte mult.
Vaca bunicii mele are coarne foarte mari si ascutite. // Cornurile cu gem ale bunicii imi plac.

Ana s-a lovit la coate cand a cazut de pe role. // Coturile din casa bunicii imi amintesc de vremurile de demult.

Mihai are 2 termene in care se poate prezenta in instanta. // Termenii din aceasta propozitie nu ii inteleg.
7 4 7