Răspunsuri

2014-04-11T14:45:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L=20
L=lx2=>20x2=40
lungimea gardului=40+20+40+20=120 m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T14:46:29+03:00