Va rog ajutatima la ecuatiile x(x+2)-(2x+3)(3x+4)=18-5xla puterea adoua
3(x+5)-5(1-x)(1+x)=(x-3)la puterea a doua +(2x-1) la puterea adoua +13 va rog ajutatima va implor

2
Prea greu de citit :( Când vrei să pui x la a doua, spre exemplu, pui x^2. La fel cu (x+1)^2 dacă ai ceva în genul, înțelegi tu.
Editează întrebarea și o răspund!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T15:10:40+03:00
⇔ x²+2x-(6x²+8x+9x+12) = 18-5x²
⇔ x²+2x-6x²-8x-9x-12 = 18-5x²
⇔ x²+2x-6x²-8x-9x+5x² = 18+12
⇔ -15x = 30
⇔ x= - 2
Deci: x = 1
Unde x^2 = x la puterea a doua
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ma bucur ca te-am putut ajuta.
2014-04-11T15:15:59+03:00
NU stiu daca sunt bune pentru ca nu ai fost concreta cand ai scris!