Răspunsuri

2014-04-11T14:00:26+03:00
Curcubeele sunt eşarfele păcii divine aruncate sfios peste lume.Zambetul,curcubeul lacrimilor.  Intre pamant si cer destinul nostru, curcubeul. Crcubeul : amintiri din lumina culorilor
Curcubeul este cel mai frumos lucru care apare dupa ploaie.Curcubeul simbolizeaza fenomenele din natura
Comentariul a fost şters
CURCUBEUL ESTE CEL MAI FRUMOS FENOMEN.
DACA IUBESTI CURCUBEUL TREBUIE SA IL VEZI.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T14:05:19+03:00
Curcubeele sunt eşarfele păcii Divine aruncate sfios peste lume.

Visele mele 
Se arcuiesc pe un curcubeu.
Pe drumul violaceu 
Te văd eu luându-mă de mână.

Undeva peste (sau dupa...) curcubeu,soarele straluceste :) (Dintr-o melodie)...

Zâmbetul este curcubeul lacrimilor.

Stropi subtili de curcubee ce-s îmbrăţişaţi de sori.

Noi traim intr-un curcubeu de haos...


Curcubeul este drapelul Terrei, simbol al legământului dintre Cer şi Pământ, arborat periodic de Dumnezeu spre aducere-aminte

Curcubeul inclinatia lui Dumnezeu spre pictura...

Am tinut curcubeul in palma.

Omul?Un curcubeu ratat?

Pe aripi de vant,
In culori de curcubeu
Am simtit eternitatea...

Curcubeul,lacrima lui Dumnezeu...

Daca vrei sa vezi curcubeul,trebuie sa suporti ploaia.

Ploaie de vară
Curcubeul peste munţi
Te rog...
Naşte speranţa

Poezia poate face dintr-un instinct,dintr-o aripă de curcubeu.
10 4 10