Răspunsuri

2014-04-11T14:36:33+03:00
Pai DC este 6 ai scris si tu acolo :)

pentru ca am vazut la raspunsuri =))) dar habar nu am cum sa aflu :\
=)) nici eu. Scuze =)) doar ca am crezut ca voiai alta dreapta si ca le stiai pe alea :)) Sorry :(
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T15:25:33+03:00
Foloseste theorema 30.60.90 care spune ca intr-un triunghi cu aceste unghiuri,latura opusa <30 este jumatate din ipotenuza..sper ca e bine :D..uita-te pe poza ..:)
1 5 1