Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-11T14:15:03+03:00
A-b=226 (sau a=226+b)
Ai și a=8(b+2) sau a=8b+16
Deci 226+b=8b+16 sau 210=7b sau b=30 (numărul mai mic)
Numărul mai mare e 256.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T14:43:10+03:00
X-y=226
8(y+2)=x
8(y+2)-y=226
8y+16-y=226
7y=226-16
7y=210
y=30
x=8(30+2)
x=8·32
x=64
Sper ca ti-am fost de ajutor,
Prof De Mate 
Rectificare: x=6x32=256
x=8x32=256
Scuze, tastatura are ceva in neregula!