Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-11T00:57:14+03:00
Colegul mi-a facut cu ochiul ca sa ma ajute la lucrare.
Bluza de la vitrina mi-a facut cu ochiul,asa ca mai tarziu am cumparat-o
4 4 4
2014-04-11T02:07:30+03:00
Eram, demult, la o promenada in singurul loc care mai era verde in orasul nostru, cand cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o vreodata, subtil, mi-a facut cu ochiul.


Acum inainte de sarbatori am vizitat cateva magazine pentru a-mi innoi garderoba, insa doar unul singur mi-a facut cu ochiul.
1 5 1