Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T22:24:45+03:00
Pasarelele canta in zavoi
desi el isi doreste are un cumpat ce nu poate fi schimbat
lele Ioane, mi-ai vazut vaca cea baltata?
da-i zor si fa-ti treba!
Marin i-a dat Ioanei o micsunea
tine-ti in frau cainele sa nu ma muste
are peste tot bubite cred ca a facut varsat de vant!
savoi (este cu s) si inseamna chiar
fa-mi o propozitie cu savoi
a venit si savoi el de la stana
Intotdeauna de a face ceva este nevoie de un cumpat bine chibzuit
2014-04-10T22:49:25+03:00