Schita este o opera epica, in proza, de dimensiuni reduse, cu o actiune restransa la care participa un numar mic de personaje, surprinse intr-un moment semnificativ al existentei lor.

Răspunsuri

2014-04-10T19:53:02+03:00
Schita este un plan arhitectural în care autorul conturează în linii mari și caracteristice un subiect care îl preocupă .
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T19:53:38+03:00
Schita este o opera epica in proza, de mici dimensiuni, in care se relateaza o singura intamplare semnificativa din viata unor personaje. 
2 5 2