Răspunsuri

2014-04-10T19:29:30+03:00
96 barbati si 24 de femei. Vrei sa-ti dau rezolvarea?
da
20%din 120 =20/100 din 120 simplificam si ramane 2/1 din 12 = 24.
(femei) si 120-24=96 (barbati) "/" reprezinta linia de fractie :P
E bine? :)
multumesc :)
Cp.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T19:29:46+03:00
F+b=120
f=20% din b
f=20/100*b
f=1/4*b
f=b/4
b/4+b=120  aducem la acelasi numitor
b+4b=480
5b=480
b=96
f=96/4=24