Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T19:18:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rezolvareaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
22 4 22
2014-04-10T19:20:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semidiagonalele sunt de 3 cm si 4  cm. Cu teorema lui Pitagira in unul din cele patru triunghiuri determinate de diagonale in romb, se obtine latura rombului de 5 cm. Perimetrul 20 cm.
14 3 14