Răspunsuri

2014-04-10T18:43:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Probabilitate este de 100%,sigura
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T19:26:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numarul obtinut prin inlocuirea lui x cu orice cifra, este par, deoarece se termina cu cifra para, adica 8.
Deci numarul cazurilor favorabile = numarul cazurilor posibile.

P=\dfrac{nr. caz. fav.}{nr. caz. posib.}=1 (Avem de-a face cu evenimentul sigur)
1 5 1