Răspunsuri

2014-01-18T15:19:32+02:00
Deci un mol= 6,023 X 10 la puterea 23 atomi..... numarul de moli pot n= masa de substanta supra amsa atomica ce alt ceva nu intelegi?
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:23:46+02:00
De exemplu cati moli contin 7 grame Azot?  Masa atomica relativa este 14,01 ,deci nu se rotungeste la 15,si vezi de cate ori intra 7 in 14.De doua ori,7 g de azot contin 1 mol.Daca ai vreo problema si cu atomii, poti sa o rezolvi prin regula de 3 simple
110.4 scz
un mol de Na=23
4.8 moli
Sodiu
folosesti regula de 3 simpla.