Răspunsuri

2014-04-10T18:30:57+03:00
Tema:Aventurile copilariei
Mesajul:e bine sa iti placa aventurile dar intotdeauna trebuie sa fii atent
8 4 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T18:51:15+03:00
Mesajul textului este că oricine poate deveni o personalitate oricăt de neisprăvit ar fi.Deși copilul este mic are unele idei despre ce ar vrea să devină.Oricine își poate alege ce drum vrea să AIBĂ în viață .
10 4 10