Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T17:49:22+03:00
Pădurea, locul în care simplitatea naturii îmi bucură privirea, zgomotul păsărelelor îmi umple inima de bucurie.
Pământul acoperit de iarba înverzită se înfrumusețează cu florile de diferite culori, forme,  care fac să pară totul ca un minunat covor. Susurul apei te  face să simți liniștea interioară, iar aerul curat simți că te curăță  , razele soarelui pătrund printre crengile copacilor înalți formându-se ca reflexele unei oglinzi.
2 3 2
2014-04-10T18:04:51+03:00
Norii negri azi au dispărut după cer iar soarele încet,a început să se arate, încalzind atmosfera cu razele sale parcă timide.Primii care se bucură de ele sunt ghioceii care par niște copii ștrengari tocmai treziți dintr-un somn profund.Toată natura parcă se trezește la viață și e pregătită să-și înbrace noua ei haină verde. Păsărelele ciripesc și înpodobesc pomii  cu culorile lor mirifice iar cântecul lor ne spune clar tuturor :"E primăvară!"
ba sunt clasa 6
scrie mai mult
5-10 rânduri ați cerut,atât ați primit! Pe caiet cu un scris adecvat o să acopere numărul de rânduri dorit. Baftă!