Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T17:17:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-nr ap cu 2 camere
y- nr ap cu 3 camere
2*x+3*y=105 camere (1)
x+y=45  Inmultesc cu 2 
2x+2y=90    (2)
Scad ec 1 si 2 si obtin y=105-90=15 ⇒ x=45-15=30
verificare 2*30+3*15=60+45=105 camere
2 5 2
2014-04-10T17:18:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X-nr apartamentelor cu 2 camere
y-nr apartamentelor cu 3 camere
x+y=45
2x+3y=105  o inmultim pe prima cu -2 si obtinem

-2x-2y=-90
2x+3y=105  prin adunarea celor 2 ecuatii obtinem
/y=15  x=30
Se rezolva prin metoda presupunerii.
Presupunem ca cele 45 apartamente sunt cu 2 camere, deci 2x45 =90 camere
se face diferenta dintre camerele unui apatament: 3-2=1
Si diferenta dintre toatul de camere: 105-90=15(camere)
Se afla aparamentele cu 3 camere: 15:1=15(aparamente)
Cele de 2 camere: 45-15=30(apartamente) sau: (105-3x15):2= (105-45):2=60:2=30
Verificare: 15+30=45 apartamente
15x3+30