Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T16:39:52+03:00
Ai putea scrie despre un peisaj de munte sau despre un peisaj in anotimpul primavara.
"Pasarile invadau vazduhul,iar dupa aceasta ploaie un curcubeu minunat si-a facut aparitia.Fluturii cu culorile lor mirifice zburau spre bolta cereasca a cerului senin.Soarele incalzeste usor pamantul umed."
2 5 2
2014-04-10T16:42:26+03:00


descrie locul unde ai fost adaugand ce priveliste te-a impresionat cel mai mult.

spune ceea ce te-a incantat intr-o mica compenere.

de exempla daca ai descrie padurea ai putea scrie ca este verde ca smaraldul

ceva de genu' sper ca te-am ajutat