Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T16:21:03+03:00
O luam pe bucati:
r3(r3-r10)=
3-r30

r10(r3-r10)=
r30-10. Le punem cap la cap

3-r30-r30+10=
3-2r30+10=
13-2r30
3-r30-r30+10=
3+10=13
poftim? -rad30-rad30=-2rad30 si este 13-2rad30
Asa mi-a dat si mie ca lui Ctinamaria31 adica cele doua paranteze dar nu stiu cum ti-a dar 13 - 2 radical din 30??
2014-04-10T16:22:17+03:00
In prima paranteza inmultesti pe radical din 3 cu fiecare nr din paranteza dupa pui minus deschizi o paranteza si a 2-a paranteza il inmultesti pw rad din 10 cu fiecare nr din paranteza 
dupa - din fata parantezei schimba semnele din fata parantezei si dupa gasesti termenii asemenea
3-r3-r30+10=3+10=13