Un biciclist parcurge un drum in 3 zile, astfel: in prima zi o treime din lungimea drumului, a doua zi doua cincimi din rest, iar a treia zi ultimii 24km. Aflati lungimea drumului si cati km a parcurs biciclistul in fiecare zi.

2

Răspunsuri

2014-04-10T15:39:59+03:00
D- drum
1 zi: d-d/3=A - rest
2 zi: A-2A/5=B - rest
3 zi: B=24

A-2A/5=24. amplificam cu 5
5A-2A=120
3A=120
A=40

d-d/3=40. Amplificam cu 3
3d-d=120
2d=120
d=120:2
d=60
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T17:58:44+03:00
I zi    /............................../............................../................................/                                                aII-a zi        /............./............/............./............/........../                                                                /............/............./.........../ 24 km

(24:3)x5=8x5=40km(restul)
a II-a zi:  2/5din 40= 40:5x2=8x2=16km
drumul=(40:2)x3=20x3=60km
I zi=20km
4 4 4