Răspunsuri

2014-04-10T15:23:05+03:00
1. De ce unul face si altul trage?
Pentru ca lumea din ziua de astazi nu mai are deloc simtire si bunatate.
2. De ce altul trage?
Pentru ca cel ce face nu are simt ca sa si traga.
3. De ce unul face?
Pentru ca  are nevoie de ceea ce face, dar nu se gindeste la consceinte.
4. De ce aceasta propozitie este un proverb?
Pentru ca marii filozofi si scriitori romani au considerat ca aceasta propozitie ar fi spe=re invatatura oamenilor.
5. De ce  altul trage in locul celui care a facut-o?
Pentru ca cel ce a facut-o nu recunoaste si nu vrea sa isi asume responsabilitati.
6. De ce unul isi bate joc si celalalt suporta consecintele?
Pentru ca nu isi iubeste aproapele ca pe sine insusi.
14 3 14
gata
unde ai scris
mai sus.. unde am scris si prima data
ms
cu placere.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T15:29:22+03:00
De ce se spune unul face altul tarage?
deoarece aceasta isi are sensul de ajutor din partea cuiva
dar de ce isi are sensul de ajutor din partea cuiva?
deoarece doar cel ce are inima dau o mina de ajutor nevoiasilor
dar de ce cel ce are inima da o mina de ajutor nevoiasilor?
deoarece nu este o persoana indiferenta
dece nu este o persoana indiferentata?
deoarece torul depinde de educatie
dar de ce totul depinde de educatie?
deoarece dupa educetie iti alegi priietii in viata
de ce dupa veducatie iti alegi prietenii din viata?
deoarece totul depinde de prieteni,cum te vei atirna cu ei ti se va raspplati astfel


15 4 15