Avem cifrele 1,3,4,6 pe care putem sa le folosim o singura data si operatile -,+,/,* pe care putem sa le folosim de cate ori vrem . Cum asezam cifrele in operatii pentru a avea rezultatul 24?

2
Corect
6*4=24
6*24=24 1 la puterea a 3 a =1 24*1=24
Greseal mea...trebuie folosite toate cifrele o singura data
6*4=24. 1 la puterea a 3 a =1. 24*1=24

Răspunsuri

2014-01-18T15:10:01+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:13:40+02:00