Comentariul a fost şters
wow!!! ce raspuns de nota 1O O.o
:)) profa mea cand vorbeste arunca cu saliva pe toti :))))) si scrie literele cu susul in jos =)))))))))))
si proful meu la fel si radem de el =))
nu trb sa inveti papagaliceste. mai bine logic!

Răspunsuri

2014-01-18T15:08:59+02:00
Pai eu de obicei cand invat la istorie, citesc cu voce tare nu in gand.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:09:36+02:00
Deci citeste o fraza de 3-4 ori apoi spuneo fara sa te uiti in caiet si cand ai invatat o fraza noua spune-o odata cu celelate din-nainte.Succes