Răspunsuri

2014-01-18T15:11:31+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu trebuie sa citesti o cartea doar pentru ca e de varsta ta . In primul rand citesti ce iti place si ce te pasioneaza , depinde si de ce vei sa afli din acea carte sau daca o citesti de placere . :)
stiu asta
Jules Verne-2 ani de vacanta
Sau ai putea sa incerci : Exercitii de echilibru -Tudor Chirila ;)
de exemplu nu poate un copil de opt ani sa citeasca o carte care este recomandata unui copil de 14 ani
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T15:12:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dan Brown - Ingeri si demoni
Mihail Drumes- Invitatia la vals
Enigma Otiliei...
Dar prima sigur iti va placea!!