Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-10T13:19:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Merge des undeva -adverb
parul des al fetei e incalcit-adjectiv

copilul este rau adjectiv
ii este rau de la prajitura-adverb

fulgul usor mi-a cazut pe nas-adjectiv
merge usor,incat nu i se aud pasii-adverb
208 4 208
Comentariul a fost şters
Scriu des poezii
Copilul rau ma bate-adjectiv , El face rau tema-adverb
Vantul usor adie
Merg usor catre scoala
2014-04-10T13:33:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


parul des este frumos.(adjectiv)

se intampla des sa nu inveti.(adverb)

baiatul rau m-a impins in fata scolii.(adjectiv)

m-am lovit rau la picior.(adverb)

vantul rece se aude printre crengile triste.(adjectiv)

se poarta rece cu mine.(adverb)

gândul usor a venit la mine.(adjectiv)

s-a speriat usor de umbra ta.(adverb)

158 4 158