Danuta are 10 betisoare de aceeasi lungime.Care este numarul minim de betisoare pe care trebuie sa le foloseasca pentru a construi un dreptunghi?
Ce figura poate sa construieasca cu toate betisoarele ramase?
va rog!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T11:56:14+03:00
Numarul minim de betisoare pt a face un dreptunghi este de 6 betisoare. 
6, pt ca betisoarele sunt egale. Astfel, el ar pune cate unul in stanga si in dreapta, ca latime si cate doua sus si jos, ca lungime.
 _ _
|_ _|

Cam cum ti-am aratat mai sus
Cu restul adica 10-6=4, poate sa faca un patrat, pentru ca are toate laturile egale.
6 5 6
mersi!
ai inteles cum am explicat ?
da!
oky. ma bucur atunci. multa bafta in continuare!
multumesc!
2014-04-10T12:37:02+03:00
Minim 3 betisoare :
Unul sus , unul jos si unul il rupe in doua ,punand bucatile in lateral .
Cu 7 betisoare poate face inca un dreptunghi , un patrat si un triunghi
2 2 2