Răspunsuri

2014-04-10T10:43:53+03:00
Floarea ,,daria ,,exista!
sper ca team ajutat!
scces!
nu vezi ca se cheama Floarea de sah?
si eu am vazut-o
defapt o cheama Laleaua pestrita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-10T10:44:35+03:00

aceasta floare exista
da , exista , numita si laleaua pestrita : Ceea ce o deosebește de celelalte lalele este culoarea ei violeta cu pete albe, dar și modul de răspândire, deoarece ea crește la noi spontan în locurile umede, în apropierea pădurilor. Pentru frumusețea ei este culeasă abuziv încât în unele zone ale țării a ajuns pe cale de dispariție.