Răspunsuri

2014-04-09T22:13:02+03:00
Vine de la cuvantul punct .Punctaveraj inseamna raport dintre numărul de puncte câștigate și cele pierdute.? sper ca te-am ajutat ..
cum este format, adica prin derivare sau sudare....???
pai .. e sufixoid
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T22:21:35+03:00
Point-average
Sau de la punct si average ...aduca raportul dintre punctele acumulate de o echipa in egalitate
1 5 1