Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T22:00:53+03:00
Se numeste patrat :) :) :) ;) ;)



pfuu
cat de lung?
Din vreo jum de pagina :-)
nu imi place sa fac esee :))...scz :(
:-) B-) :'( B-)
2014-04-09T22:03:33+03:00
Se numeste patrat     ...    
Nu
dreptunghiul are unghiurile de 90 de grade...rombul nu
da, greseala mea, in loc de dreptunghi am citit paralelogram, scuze
Nui nimic iti multumesc :-*