Răspunsuri

2014-04-09T22:29:06+03:00
Da limba literatura este o lume a limbajului artistic :-)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T22:37:06+03:00
Da,literatura este o lume in care domina limbajul figurat,generator de imagini artistice.In literatura se folosesc figuri de stil pentru a transmite anumite stari sufletesti si pentru a se creea o legatura puternica cu cititorul,o conexiune speciala.
11 4 11