Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T21:43:13+03:00
Sticletele canta frumos-N
am vazut un sticlete zburand deasupra teiului cel batran-AC
cantecul sticletelui rasuna prin campii-G
i-am dat sticletelui din cuibul pe care si l-a facut la sindrila casei noastre un nume-D
sticletele! el canta asa frumos-V
2 5 2
2014-04-09T21:44:37+03:00
sticletea ma inconjoara C.N
razele sticletei ma luminauC.D
Ii voi pune sticletei argintC.G
pe sticlete m-am lunecatC.A
sticlete  luceste!!!C.V
1 5 1