Alcatuieste enunturi in care:
a)cuvintele dimineta,nopatea,primavara sa fie pe rind,substantive si adverbe
b)cuvintele tare,atent,frumos sa fie pe rind,averbe si adjective

2
se poate modifica forma lor?
la adverbe nu ca nu iis schimba forma
stiu...la substantive. am voie nu?
da

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-09T21:39:40+03:00
Noptea canta broastele din iaz-adv de timp
imi place noaptea deoarece este liniste-subst
 
dimineata se serveste micul dejun-adv de timp
se stie ca dimineata este cel mai placut moment al zilei-subst

primavara infloresc ghioceii-adv
primavara este anotimpul renasterii-subst

vorbeste tare-adv
sunetul tare al boxelor asurzeau copiii-adj

el este un baiat atent-adj
el este atent-adv de mod

cel mai frumos desen a primit premiu-adj
tabloul este frumos si antic-adv

citeste atent-adv el picteaza frumos tabloul
Asa da ! Bravo :D
mersi*2 si pentru ca mi-ai sesezat greseala se vede ca nu prea am dormit
:)
;)
2014-04-09T21:41:18+03:00
Dimineata e o buna oportunitate pentru a incepe treaba.
Dimineata ma trezesc la 10.
Noaptea este precum o zeita iar stelele ii pun frumusetea in valoare
Noaptea ne gandim la ceea ce s-a petrecut ziua.
Primavara este cel Mai frumos anotimp.
Primavara infloresc copacii.
Painea este tare.
El vorbeste prea tare.
Elevul este atent la ora.
Priveste atent la cer si spune-mi ce vezi !
Peisajul este frumos.
El scrie frumos.